Termeni și condiții

În acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.artizanafashion.md și toate condițiile de achizitionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni și condiții”.

”ARTIZANA” S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor, vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.

1. Dispozitii generale

Acest site este deținut „ARIZANA” S.R.L. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.

Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului „Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții”.
Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.

2. Inregistrarea pe siteâ

Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.

3. Inregistrarea si termenul de livrare a comenzii

Comanda clientului poate fi inregistrata de catre client pe site. La inregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice urmatoarea informatie:

  • numele si prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii
  • adresa de livrare a comenzii
  • telefonul de contact
  • e-mail.

Dupa inregistrarea comenzii, clientului i se ofera informatia privind data preconizata, de transmitere a comenzii de catre Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate in depozitul vinzatorului, si timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.

In cazul lipsei produsului comandat in depozitul vinzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda si obligatia de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.

In cazul anularii Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.

4. Achitarea și livrarea

Metodele de achitare a produselor.

  1. Comanda poate fi plătită prin card bancar online.

Acceptăm următoarele tipuri de carduri bancare:

  •  Visa
  •  Mastercard

Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.

2. Comanda poate fi plătită cu cardul către curier ( numai în Chișinău ).

3. Comanda poate fi plătită în numerar.

Condiții de livrare

Livrarea mărfii comandate prin intermediul magazinului on-line se efectuiază doar în mun. Chișinău metoda luvrării mărfii în afara mun. Chișinău este în curs de elaborare.

Timp de livrare.

Termenul de livrare în Chișinău nu depășește cinci zile lucrătoare. La momentul transmiterii produsului, cumpărătorul primeşte de la vanzator următoarele documente:

  • bonul fiscal;

NOTĂ PENTRU CUMPĂRĂTOR
  • Cumpărătorul trebuie să întîlnească (recepționeze) bunurile la data de livrare stabilită;
  • La momentul convenit în ordinul de livrare, cumpărătorul va trebui să fie la adresa de livrare;
  • Predarea mărfii se efectuiază doar persoanei care a plasat comanda prin act de predare primire cu aplicarea semnăturii cumpărătorului identică celei din bulletin.
  • La primirea produsului cumpărătorul trebuie să verifice produsul de defecte vizibile (zgîrîieturi, pete, rupturi etc.). După primirea mărfii clientul nu poate avea pretenții la compania „Artizana” SRL
  • Cererile primite în zilele nelucrătoare sunt procesate începând cu prima zi lucrătoare următoare

 

5. Politica de schimb și retur

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr.105-XV din 13.03.2003 „Privind protecția consumatorului”, există posibilitatea în decurs de 14 zile calendaristice, de a înlocui cu un produs similar sau de restitui contravaloarea lui, dacă produsul nu este utilizat, nu  si-a pierdut calitătile de consum și dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzător.

Totodată, în conformitate cu legea sus mentionată, reclamatiile apărute din partea consumatorilor în decursul a 30 zile, pot fi satisfăcute doar în cazul în care produsul a avut un viciu (defect de fabricare) nu si în conditiile de uzură normală.

Modul de depunere şi soluţionare a reclamaţiilor

1. În perioada termenului de garanţie, consumatorii depun reclamaţiile referitoare la produsele necorespunzătoare iniţial vînzătorului.

2. Odată cu depunerea reclamaţiei, consumatorul prezintă o copie de pe bonul de casă sau o copie de pe alt document care confirmă efectuarea cumpărăturii (inclusiv certificatul de garanţie).

Retur

Reducerea corespunzătoare a preţului sau restituirea contravalorii produsului în cadrul termenului de garanţie, în caz de defecte care nu sînt imputabile consumatorului, se face necondiţionat de către vînzător într-un termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data înaintării reclamaţiei de către consumator.

Modalitate de rambursare

Rambursarea se va efectua prin aceeași metodă de plată pe care ați utilizat-o pentru cumpărătură.

Veți primi confirmarea returnării prin e-mail după ce aceasta a fost efectuată

Transferul este efectuat de până la 14 zile calendaristice după primirea și verificarea bunurilor returnate.

Dacă trec mai mult de 14 zile fără să vă intre în cont suma rambursată, vă rugăm să prezentați această confirmare entității dumneavoastră bancare, care va putea astfel să vă ajute să accelerați procesul.

”ARTIZANA” S.R.L. nu poartă răspundere pentru reținerile băncii la returnarea mijloacelor bănești.

Confidențialitate

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133 din data de 08 iulie 2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

În condițiile în care solicitați restituirea contravalorii produsului sau înlocuirea cu un produs similar sau de alt model, în conformitate cu Legea nr. 105 din data de 13 martie 2003 privind protecția consumatorilor, consumatorul (clientul) depune o reclamație în acest sens.

În oricare din condițiile menționate mai sus, pentru satisfacerea completă a reclamației, Vă rugăm să ne oferiți consimțământul Dvs pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Categorii de date cu caracter personal care sunt necesare pentru identificarea Dvs ca și client (consumator):

  • Nume, prenume;
  • Adresa de domiciliu;
  • Telefon de contact;
  • IDNP;
  • Nr. și seria actului de identitate.

IMPORTANT! Categorii de date precum: numele/prenumele, IDNP, nr. și seria actului de identitate sunt obligatorii pentru completarea Dispoziției de plată, care este un formular tipizat reglementat pentru plăți din cont, conform prevederilor legale și este aprobat prin Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 216 din 28 decembrie 2015.

Politica de confidentialitate

La inregistrarea comenzii pe site-ul https://artizanafashion.md, clientul ofera urmatoarea informatie: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numarul de telefon.
Oferind informatia personala site-ului, clientul accepta prelucrarea acesteia de catre vanzator, inclusiv pentru promovarea produselor si serviciilor site-ului.
Clientul trebuie sa fie constient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Exceptie poate fi oferirea informatiei personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instantei de judecata. Vanzatorul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii informatiilor personale a clientului. Clientul este obligat sa furnizeze informatii fiabile. In cazul in care clientul ofera informatii incorecte, vanzatorul nu este responsabil pentru informatia data si consecintele posibile.

Masuri de securitate

Noi folosim masuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, mentinerea exactitatii datelor si pentru asigurarea utilizarii corecte a informatiiei de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin reteaua wireless nu poate fi protejata in totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informatiei pe care o ofera Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria raspundere.

Utilizatori minori

În conformitate cu legislația în vigoare, utilizarea site-ului și a conținutului acestuia este destinată cumpărătorilor adulți și nu intenționăm să vindem produse copiilor care incă nu au vîrsta de 18 ani. Cu toate acestea, nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și, prin urmare, respectăm politică de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele.

Plangeri

In cazul plangerilor legate direct de momentul cumpararii si vanzarii de bunuri, puteti contacta Agentia pentru Protectia Consumatorilor si Supravegherea Pietei pe urmatoarele coordonate:
mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012.
Telefon: (022) 741 464
Linia fierbinte: 080028028

www.consumator.gov.md